Zwroty, wymiana i reklamacje

Wiemy, że zwroty oraz reklamacje towaru bywają skomplikowane. Mamy nadzieję, że zamówione produkty spełniły Twoje oczekiwania, jeśli jednak chcesz dokonać zwrotu, wymiany lub chcesz złożyć reklamację, zrobiłyśmy co w naszej mocy by ułatwić Tobie ten proces.

Towary niepodlegające zwrotowi

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego, informujemy, że niektóre produkty ze względu na ich charakter nie podlegają zwrotom ani wymianom. Do tych produktów należą: urządzenia elektroniczne, które zostały aktywowane lub zarejestrowane, oprogramowanie komputerowe. Podkreślamy, że aby zachować możliwość zwrotu produktów, konieczne jest zachowanie ich w stanie niezmienionym, wraz z nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniem oraz wszystkimi akcesoriami i dokumentacją. Prosimy o dokładne przemyślenie zakupu przed jego finalizacją, aby uniknąć niepotrzebnych zwrotów.

2. Jeśli klient chce zwrócić produkt wchodzący w skład zestawu promocyjnego (produkt w pełnej cenie + produkt przeceniony/gratis) musi zwrócić cały zestaw.

3. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.

Nasza polityka zwrotów

1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od doręczenia zakupów, niestety nie możemy zaoferować zwrotu gotówki. W wyjątkowych przypadkach przekroczenia terminu zwrotu prosimy o kontakt mailowy - postaramy się zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.

2. Produkty kupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi – istnieje możliwość wymiany na inny produkt lub bon podarunkowy w naszym butiku.

3. Aby dokonać zwrotu / wymiany, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. Musi również być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Reklamacje

1. W sprawie reklamacji wadliwego produktu prosimy najpierw o kontakt mailowy sklep@spreest.pl Prosimy o załączenie opisu defekt oraz zdjęć lub plików obrazujących problem. Jeżeli nie znajdziemy rozwiązania, prosimy o przejście do formularza reklamacji.

Zwroty, wymiana i reklamacje

Wiemy, że zwroty oraz reklamacje towaru bywają skomplikowane. Mamy nadzieję, że zamówione produkty spełniły Twoje oczekiwania, jeśli jednak chcesz dokonać zwrotu, wymiany lub chcesz złożyć reklamację, zrobiłyśmy co w naszej mocy by ułatwić Tobie ten proces.

Towary niepodlegające zwrotowi

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego, informujemy, że niektóre produkty ze względu na ich charakter nie podlegają zwrotom ani wymianom. Do tych produktów należą: urządzenia elektroniczne, które zostały aktywowane lub zarejestrowane, oprogramowanie komputerowe. Podkreślamy, że aby zachować możliwość zwrotu produktów, konieczne jest zachowanie ich w stanie niezmienionym, wraz z nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniem oraz wszystkimi akcesoriami i dokumentacją. Prosimy o dokładne przemyślenie zakupu przed jego finalizacją, aby uniknąć niepotrzebnych zwrotów.

2. Jeśli klient chce zwrócić produkt wchodzący w skład zestawu promocyjnego (produkt w pełnej cenie + produkt przeceniony/gratis) musi zwrócić cały zestaw.

3. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.

Nasza polityka zwrotów

1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od doręczenia zakupów, niestety nie możemy zaoferować zwrotu gotówki. W wyjątkowych przypadkach przekroczenia terminu zwrotu prosimy o kontakt mailowy - postaramy się zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.

2. Produkty kupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi – istnieje możliwość wymiany na inny produkt lub bon podarunkowy w naszym butiku.

3. Aby dokonać zwrotu / wymiany, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. Musi również być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Reklamacje

1. W sprawie reklamacji wadliwego produktu prosimy najpierw o kontakt mailowy sklep@spreest.pl Prosimy o załączenie opisu defekt oraz zdjęć lub plików obrazujących problem. Jeżeli nie znajdziemy rozwiązania, prosimy o przejście do formularza reklamacji.

[Baner WZ]