FAQ – najczęściej zadawane pytania
Tu najszybciej uzyskasz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli Twoje pytanie nie znajduje się na liście, napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego, postaramy się odpowiedzieć na Twojego maila w przeciągu 24h.
Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie w godzinach pracy biura (11:00 - 19:00) pod numerem 601 580 259
Zwroty / wymiana
Ile czasu przysługuje mi na zwrot?
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od doręczenia zakupów, niestety nie możemy zaoferować zwrotu gotówki.W wyjątkowych przypadkach przekroczenia terminu zwrotu prosimy o kontakt mailowy - postaramy się zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.
Na jaki adres mogę odesłać zwrot?
Nie przyjmujemy zwrotów w butiku stacjonarnym. Należy odesłać je kurierem na adres magazynu podany poniżej:
Spreest sp z o.o.
ul. Powstania Styczniowego 89A
05-074 Długa Kościelna
tel. 601 580 259
Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, uprzejmie prosimy o odręczne wypisanie potrzebnych danych na kartce.
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz zwrotu znajduje się pod tym LINKIEM
Można wypełnić go na komputerze / telefonie, a następnie wydrukować i włożyć do zwracanej paczki.
Reklamacje
Jak mogę reklamować wadliwy produkt?
W sprawie reklamacji wadliwego produktu prosimy o kontakt mailowy sklep@spreest.pl - Prosimy o załączenie wypełnionego formularza reklamacji oraz zdjęć obrazujących defekt.
Czy muszę odsyłać reklamowany produkt?
W większości przypadków będzie trzeba odesłać do nas reklamowany produkt, lecz uprzejmie prosimy najpierw zgłosić reklamację do nas mailowo, a następnie postępowanie wraz ze wskazówkami przekazanymi w korespondencji z naszym pracownikiem.
Zamówienia
Czy mogę dołożyć coś do istniejącego już zamówienia?
W celu dołożenia produktu do istniejącego już zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem obsługi klienta 601 580 259 w godzinach 11:00 - 19:00 lub kontakt mailowy sklep@spreest.pl.
Jeśli zamówienie zostało już przetworzone przez nasz magazyn i jest spakowane, niestety nie będziemy mogli dołożyć nic do paczki.
W otrzymanym przeze mnie zamówieniu był błąd. Co dalej?
Jeśli po odpakowaniu paczki okazało się, że otrzymane produkty nie są zgodne z zamówieniem, bądź czegoś brakuje, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy sklep@spreest.pl.
Czy mogę zamówić prezent bezpośrednio do obdarowanej osoby?
Oczywiście! Wystarczy w polu danych do wysyłki podać adres obdarowanej osoby.
Faktura wysyłana jest elektronicznie, także nie będzie go w paczce.
Wysyłka
Jak długo będę czekać na wysyłkę?
Wszystkie zamówienia staramy się realizować niezwłocznie. Czas dostawy na terenie polski to 1-2 dni robocze (chyba, że na stronie produktu widnieje informacja o wydłużonym czasie oczekiwania).
W przypadku opóźnień z naszej winy, poinformujemy państwa mailowo.
Otrzymana przeze mnie paczka jest zniszczona.
Jeśli paczka doręczona przez kuriera nosi wyraźne ślady zniszczenia, karton jest naderwany, zawartość wydaje się być potłuczona, widać zacieki wylanego płynu, bądź karton zalepiony jest taśmą kurierską - prosimy o natychmiastowe zgłoszenie zażalenia u kuriera, który dostarczył zamówienie, oraz o wypełnienie protokołu szkód u przewoźnika, a następnie poinformowanie nas o tym mailowo, abyśmy mogli reklamować zniszczoną paczkę w firmie kurierskiej.
Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone, a reklamacja klienta zgłoszona w momencie dostarczenia paczki jest kluczowa abyśmy mogli domagać się odszkodowania od firmy kurierskiej.